Incepem? Incepem...

Salutare, natiune!

Astazi mi-am facut si eu un blog. In sfarsit. Aveam de mult in gand sa fac asta, dar profit de oportunitatea oferita de super-blog.eu si competitia pe cale sa inceapa si incerc si eu sa vad cam la ce nivel ma situez cu scrisul pe teme de interes general sau comercial.
Mai stii? Poate chiar sunt talentat! :-)

Ramane sa ne-auzim, deocamdata, asa cum spune si regulamentul competitiei, in limba romana. Din noiembrie mai vedem, poate ne englezim.

Pa-paaa!

:-)

Comentarii

  1. Bun venit in SuperBlog, Catalin! 🙂
    Iti multumim pentru inscriere, iar pe 1 octombrie te asteptam la start cu prima proba a competitiei.
    Mult succes si sa ne citim cu bine! O toamna grozava!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mult succes, Catalin! Inspiratia si creativitatea sa te insoteasca pe parcursul intregii editii! Abia astept sa iti citesc articolele si sa ne intalnim la Gala. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Multumim si pentru articolul tau despre cum ai castigat super blog spring 2014! :-)
      Respect!

      Ștergere
  3. M-ai făcut să râd cu „englezitul”. AVBS Credit îți urează mult succes, talentul să fie cu tine! :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Sa fie, sa fie! Multumesc mult! :-)
    Se pare ca am inspiratie, nu gluma... ;-) spor si echipei AVBS Credit in tot ceea ce faceti...!

    RăspundețiȘtergere
  5. Sa fie, sa fie! Multumesc mult! :-)
    Se pare ca am inspiratie, nu gluma... ;-) spor si echipei AVBS Credit in tot ceea ce faceti...!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Transformă-ți grădina într-o oază de relaxare cu Biano!

Sanatate de la Sano Vita

Cum am invatat sa vorbesc "retelistica"...